Denbora  8 ordu 8 minutu

• Ingurunea

5,4

Bisitak 928, kokapena 6

Nondik gertu Montebello, Marche (Italia)

Jatorrizko erakustea
Camí fàcil per passar un dia per relaxar-se amb els amics. Planifiqui una parada al restaurant Martinelli d'Acquapartita on és imprescindible reservar menjar. La ruta travessa els boscos del Serre i és fàcil sense dificultats particulars. Aparquem els remolcs al cementiri de Pianello i creuem el riu per endinsar-nos al Serre.
En lloc de pujar la carretera d'asfalt a Caiserra com es va fer a la ruta http://it.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=9037351 ens quedem baixos per fer un tall en els prats per arribar al camí. Des d'allà es troba tot un camí forestal que puja fins a la part alta dels hivernacles. Les dificultats destacades a l'esmentada ruta són antigues: pujar a un camí de terra confortable i, al capdamunt, es va alliberar la carretera dels arbres caiguts que impedien el seu pas. Després de la migdiada, vam fer el camí de reentrada seguint la pista anterior, però recorrent-la uns quants quilòmetres mentre canviem el tram final fent un desviament que eliminava l'últim tram d'asfalt i ens va fer tornar al camí del matí.
Ristorante Martinelli
prendere il sentiero a sx lungo la valletta.
A la casa de nova construcció, no segueixi la carretera asfaltada, sinó que busqueu una pista al bosc. vam veure que baixava massa, hem d'intentar treure'l de la carretera. Srada que baixa sense dificultat fins que hem conegut el camí tancat per arbres caiguts ... a partir de les fotos que entendreu que ara es reobre.
també podeu pujar a Ca ... i després agafar el camí que hi ha més amunt ... però un tall està bé i no presenta cap dificultat

6 iritzi

• argazkia Ass.Naz. Giacche Verdi Marche

Ass.Naz. Giacche Verdi Marche 27-sep-2016

Ibilbide hau egin dut  Gehiago ikusi

Bel percorso per una giornata tranquilla a passeggio nei boschi a cavallo tra Umbria e Marche.

• argazkia Filippototo

Filippototo 27-sep-2016

Abbiamo verificato che gli amici fanesi sono ottimi boscaioli!!

• argazkia raffimia

raffimia 27-sep-2016

Ibilbide hau egin dut  Gehiago ikusi

Per una volta che fate un percorso"semplice" e comodo con tanto di ristorante e io non ci sono.... mannaggia!!

• argazkia Andrea GV

Andrea GV 27-sep-2016

La prossima volta ci farai da guida... così non potrai mancare :-)

• argazkia Artemide

Artemide 27-sep-2016

a piedi o a cavallo o in moto, al limite in macchina o in bici, l'importante è arrivare al pranzo da Martinelli!!!!

• argazkia LUCA ANTONIO

LUCA ANTONIO 21-mar-2017

Un percorso da mettere in calendario una volta all'anno!!

Nahi izanezkero edo ibilbide hau