• argazkia Torre del Far  100 cims

1,4
2,8

Bisitak 1274, kokapena 48

Nondik gertu Cases-de-Pène, Languedoc-Roussillon (France)

Més informació a http://els100cims.blogspot.com/2013/11/torre-del-far.html

Sortim caminant en sentit nord-oest per la mateixa pista per la que hem pujat amb el cotxe i en pocs metres trobem una intersecció de camins amb un senyal de fusta que ens indica el camí a seguir. Si es fa tal qual proposem, seguirem per la branca de l'esquerra, en sentit oest. Del que es tracta és d'anar seguint els senyals de pintura groga que marquen el camí. Està tot ell senyalitzat, tant de pujada com de baixada. És el que tenen els francesos. Tot ho tenen senyalitzat. Quasi no cal que expliqui res ja que el camí no té pèrdua. Els pendents, fins la base de la torre, els podem catalogar de suaus. Potser l'últim tram fins assolir la carena es faci una més feixuc. Lo bo però ens espera al final. Són tan sol uns pocs metres de desnivell, però segur que a més d'un se'ls fa durs. Per baixar més de lo mateix. La baixada fins la base de la torre és forta i dreta. Després el camí s'aplana molt i es fa més còmode. Si el dia es net, les vistes mentre baixem ens distrauran tant que no notarem que estem caminant. Donat el curt recorregut, s'ha de gaudir de l'entorn. Hi ha un punt, a la collada d'en Gibert, que el camí es bifurca i tots dos camins tenen pintura groga. Tots dos es poden fer servir, però el que segueix en sentit est fa més llarg. Vam seguir pel que gira cap al sud-oest per sortir a una pista formigonada, en pendent. Al poc, seguint els senyals, la vam deixar, tot i que si es segueix per la pista també es surt al cotxe, deixant-la més endavant també. Havent deixat la pista es creua un camp de cultiu i es comença a remuntar per sortir a un sender que ens porta a l'encreuament que vam trobar al començament de la caminada. Quan som a l'encreuament tan sol ens resta desfer camí per tornar al cotxe.

Ikusi gehiago external

Pal indicador direcció torre

Recte corriol senyalitzat

Recte sender principal senyalitat

Dreta no recte

Dreta no recte

Cim de la Tour del Far o de Tautavel

Dreta no recte ni esquerra

Esquerra no dreta

Recte no dreta ni esquerra

Deixar pista i segir corriol senyalitzat a la dreta

Esquerra no dreta

4 iritzi

• argazkia elebben

elebben 21-jul-2019

Ibilbide hau egin dut  egiaztatua  Gehiago ikusi

Ruta para hacer temprano o en época de poco calor, nos ha gustado mucho

• argazkia cervianenc

cervianenc 21-jul-2019

Muchas gracias por el comentario y por la valoración. Tienes toda la razón al recomendar la mejor épocapara rerañizar este recorrido.
    Saludos

• argazkia Nintai

Nintai 22-jul-2019

Ibilbide hau egin dut  egiaztatua  Gehiago ikusi

Muy chula

• silviabc3 31-dic-2019

Bona ruta! Moltes gràcies per compartir!!

Nahi izanezkero edo ibilbide hau