9,5

Bisitak 83, kokapena 5

Nondik gertu Olette, Occitanie (France)

Ruta meravellosa pel vessant esquerre del riu Tet, amb vista a la cara nord del Canigó. Recomanable fer-la entre setmana ja que en poble de Jujols les bicis no són ben vingudes, hi ha indicacions especifiques prohibint la circulació de trànsit motoritzat i bicicletes.... Ja vam passar per aquest poble en cap de setmana l'any passat i ens les vam tenir amb un personatge que ens va fer un discurs posant l'accent en la prohibició especifica de les bicicletes. Aquest Dijous no hem vist a ningú i hem passat tranquil·lament sense respectar els senyals, ja que es tracta de circular per una pista de terra per a 4x4.

Estacionem el vehicle en el pàrquing de l'estació de Olette, des d'on comencem la pujada per asfalt al poblat de Jujols. En Jujols comença una pista que puja pausadament fins a Le Mouis, on s'agafa un corriol una mica tècnic i amb diversos trams amb un tallat important que impressiona, on has de posar la màxima atenció per a no anar directament al nirvana...

Passats aquests trams delicats, comencen uns trams de pur plaer, la part mes lúdica de la sortida, però després d'explotar de plaer el corriol es torna mes pedregós fent girs de 180° , que un parell d'ells se'ns han resistit. Total que arribem a Villefranche amb un somriure d'orella a orella. PER A REPETIR-LA !!!
Ull !!! Les dades del BaseCamp amb Wikiloc no coincideixen...

No feu cas del temps, ja que vam parar a dinar a Villefranche .

Classificació de la ruta puntuant cada apartat de l'1 al 6:

Dificultat Física: 4,4 (eBike )
Pedala'n amb Eco : 30% de la ruta
Dificultat Tècnica: 4
Lúdica: 5,5
Paisatges: 5,5
Desnivell acumulat Gps: Positius 1.250m.

Estacio Olette

Torrent de la Font

Estacio Tren Groc

Voie Ferrée

cima

Roc de Poll Rost

Kokapenaren inguruko iritzi eta galderak

Nahi izanezkero edo ibilbide hau