2,7
5,4

Ikusita 733 aldiz, jaitsita 15 aldiz

Nondik gertu: Cité de Carcassonne, Région Languedoc-Roussillon (France)

Sortida des de la Rue Darius Milhaud. Anem en sentit la Cité i abans d'arribar-hi agafem el Chemin des Anglais. De seguida trobem un desviament a l'esquerra senyalitzat amb una senyal que ens dirigeix cap "La maison sur la collina". Seguim aquesta pista per la que no hi passa gairebé ningú. Hi ha un petit tram que puja lleugerament però quan passem per damunt la E80, ja hem iniciat el descens. Seguim per on ens porta el camí fins el poble de Cazilhac. Atravessem la carretera D42 i després de fer un parell de quatres arribem a l'Allée des Pyrénées que seguim durant 1,5 kms. aproximadament. A la meitat aproximadament trobem un senyal de "prohibi el pas, propietat privada" però seguim endavant fins a trobar un caminet que puja cap a la dreta. El seguim i perllonguem pel carrer asfaltat, passem una rotonda i anem per la pista que queda més a la dreta. Passem el pont de la E80 i a la seguent rotonda ja veiem La Cité i ens dirigim cap allà per la tercera sortida. posteriorment recuperem el Chemin des Anglais i per canviar una mica, arribem a dstinació per la N113. És una ruta lliure de vehicles, inclús en les carreteres.

Kokapenaren inguruko iritzi eta galderak

Nahi izanez gero edo ibilbide hau