Denbora  6 ordu 35 minutu

• Erraza jarraitzeko

• Ingurunea

Bisitak 21, kokapena 1

Nondik gertu Begur, Catalunya (España)

Ruta en bici de carretera i alforges lleugeres de dos dies per conèixer les comarques del Gironès i el Baix Empordà.
La Sortida la fem des de Caldes de Malavella però es pot fer des de molts altres punts. En aquest cas, hem triat aquesta població per dues raons: la primera és la proximitat amb el nostre lloc d'origen, la comarca d'Osona, a 40 minuts en cotxe. La segona és l'allotjament triat, Begur, que ens permet obtenir dues jornades gairebé calcades en distància.

El segon dia retornem a Caldes de Malavella passant per Palafrugell, Peratallada, Vullpellac i la Bisbal d'Empordà. ascendim el curt i suau Coll de la Ganga per baixar altra vegada fins a la costa i pedalar pel litoral des de Sant Antoni de Calonge fins a Sant Feliu de Guíxols.
Tot seguit, nou quilòmetres de carretera bastant tranquil·la tot i ser diumenge, i ascens a Sant Grau d'Ardenya per entrar de nou al Gironès. Descens fins a Llagostera on fem parada per dinar i darrers quilòmetres fins a Caldes de Malavella on posem punt i final a aquesta ruta de cap de setmana.

Begur

1 komentario

• argazkia Caroline2

Caroline2 28-oct-2019

Ibilbide hau egin dut  Gehiago ikusi

Ruta feta octubre de 2019. En aquesta segona etapa, si es té temps i força a les cames, recomanaria la pujada a Romanyà des de Calonge en ves d'anar a cap Sant Antoni de Calonge i Platja d'Aro. Això afegeix uns quants quilòmetres i desnivell a la ruta però la fa més tranquil·la.

Nahi izanezkero edo ibilbide hau