Denbora  5 ordu 5 minutu

• Erraza jarraitzeko

• Ingurunea

Bisitak 613, kokapena 38

Nondik gertu Torelló, Catalunya (España)

Torelló Moia Tona Puig l'Agulla Sant Julia Roda Torello.
La primera part de la ruta es fan diversos camins asfaltats però ens serveixen per arribar on comença l'acció.
Després de Vespella trobem una punada dreta i divertida. Un cop a dalt comença un tram de pistes molt rapides, caldrà vigilar els dies concorreguts. Arriba un trencant que si l'agafem baixarem cap a Moia, on nosaltres hem esmorzat aproximadament una hora. La pujada pel mateix lloc es pot anar depressa si no està concorregut.
Després anem cap a Collsuspina on després de passar el poble trobarem un corriol amb lleugera pujada, revirat i paraltat que és extremadament divertit i es pot fer força depressa.
Seguim la pista i comencem a baixar cap a Tona, tornant-se aquesta en un camí sense problemes.
A tona hem fet una visita de cortesia al mecànic i hem repostat, 5 litres la 2,5 de 4 temps i 6litres la de 2 temps.
Sortint de Tona hem agafat un cami tobogant força divertit i després ens hem embolicat en un camí que si havia passat pero que avui estava intransitable degut als grans matolls que el tapaven. Un cop vorejat hem anat pujant per un cami ample i distret, ple de vams, de tan en tant pel mig del bosc. Trobem un pont maco i antic a la dreta que ens duria a Seva pero seguim per l'esquerra. La pista va pujant amb revolts i bots tot sovint, deixant-nos dalt d'una carena amb vistes espectaculars del monseny. Jo diria que en aquest punt estem a prop de Taradell.
Baixem i després pugem per un corriol divertiddissim, per mi el millor de la sortida fins a Puig l'Agulla, on el meu company segueix per in camí a ma dreta darrera l'esglesia fins a Sant Julià de Vilatorta. Jo haig de recular i anar per carretera ja que he punxat de davant.
Els Camins per tornar a Torelló són fàcils però ela haureu de descobrir vosaltres ja que a Roda el meu company també ha punxat i tots hem tornat per carretera.
Total, uns 130km i unes 3,5 hores en moviment!

1 komentario

• argazkia oscaryrut

oscaryrut 04-jul-2016

Ibilbide hau egin dut  Gehiago ikusi

Muchas gracias por el trabajo gabivolador. La ruta ha estado bien, lástima el asfalto, que en ocasiones rompe un poco el ritmo.
    Un saludo y buscaré más rutas firmadas por ti

Nahi izanezkero edo ibilbide hau