Denbora  2 ordu 26 minutu

1,9
3,9

Bisitak 973, kokapena 37

Nondik gertu Lavangen, Troms (Norge)

CAT-Després d’haver fet l’ascens al Blatinden al matí, ens trobem altra vegada al cotxe a quarts d’una del migdia. Amb tota la tarda per endavant i amb una temps que s’està aguantant, decidim desplaçar-nos pocs quilòmetres i fer el Lavangstinden.
Deixem el cotxe en una clariana sense neu al costat de la carretera 294 de camí cap a la casa on ens allotgem. Observem una zona de bosc més obert que ens permet anar guanyant altura de forma suau.
L’objectiu és assolir un llarg llom carener que porta al cim, hi arribem després de lliscar per un tram completament pla i posteriorment trobar una coma que s’estreny i on s’hi ha format una immensa cornisa degut a l’acció del vent.
Aconseguim superar-la sense problemes i arribem a un primer ressalt. Tot seguit remuntem una darrera pala mes oberta però curta que ens deixa ja a aquest llom carener. D'aquí fins al cim superant un primer ressalt rocós i tot seguit per suaus pendents passant per una primera fita i tot seguit fins al punt culminant amb espectaculars vistes de la paret de roca i gel del Blatinden.

CAST-Después de haber hecho el ascenso al Blatinden por la mañana, nos encontramos de nuevo en el coche a las doce del mediodía. Con toda la tarde por delante y con una tiempo que se está aguantando, decidimos desplazarnos pocos kilómetros y hacer el Lavangstinden.
Dejamos el coche en un claro sin nieve junto a la carretera 294 de camino hacia la casa donde nos alojamos. Observamos una zona de bosque más abierto que nos permite ir ganando altura de forma suave.
El objetivo es alcanzar un largo lomo que lleva a la cima, llegamos después de llanear unos metros y posteriormente encontrar una coma que se estrecha y donde se ha formado una inmensa cornisa debido a la acción del viento .
Conseguimos superarla sin problemas y llegamos a un primer resalte. A continuación remontamos una última pala mas abierta pero corta que nos deja ya a este lomo final. De aquí hasta la cima superando un primer resalte rocoso y seguidamente por suaves pendientes pasando por un primer hito y a continuación hasta el punto culminante con espectaculares vistas de la pared de roca y hielo del Blatinden.

1 komentario

• argazkia ratillaman

ratillaman 21-abr-2017

Ibilbide hau egin dut  Gehiago ikusi

:) Bona!!!

Nahi izanezkero edo ibilbide hau