Denbora  7 ordu 54 minutu

Noiz igoa 6 de agosto de 2015

Noiz egina agosto 2015

Bisitak 476, kokapena 2

Nondik gertu Osséja, Région Languedoc-Roussillon (France)

Volia pujar a La Tossa d Alp per una variant diferent,i he trobat una,però dura i dificil de collons.M'he oblidat la isotònica a casa,m%he deixat el casc a Cap del Bosc,tornant a baixar la mitja pista vermella que havia pujat- a peu-. Un excursionista m'ha dit q tirès per el cami que frega la telecadira,baixant una mica i empalmant una pista q puja a la Tossa,però quan he vist que era una paret...he tirat avall (ojo,molt pedregot suelto) per davant de la cova,708,ctra masella fins Alp,coca-cola i cap a Age. El corriol trobat a Alp ,i que puja per el dipòssit,és dur per l'inclinació. Jo mo he estatc, capaç,però els PRO's o gent forta i no fumadora poden pujar. Més amunt,empalma amb el 739 (més ciclable),i desprès..he creuat la ctra i he agafat cami d'gespa x bosc,fins el rural asfaltat q mor a la font. Tot és marcat amb waypoints u fotos.DE BAIXADA HA DE SER LA PERA!!

Anoa

Alternativa 3

Haitzuloa

Cova.

Kokapenaren inguruko iritzi eta galderak

Nahi izanezkero edo ibilbide hau