Bisitak 9, kokapena 0

Nondik gertu Ermitagaña, Navarra (España)

Sarasa herriraino Arga pasealekutik eta Ororbiatik Aldaba eta Sarasara doan errepidea hartuta, Sarasa herrian hartzen dugu Plazaolako bidea Irurtzuneraino. Herrian berriro errepidera atera behar eta tunelak pasa ondoren aintzinago pista hartzen da berriro eta orain Lekunberriraino. Urritzako bentatan adi egon behar da ez bait da ongi ikusten nondik hartzen den. Autopistako sarrera ondoan hartu behar da. Lekunberrin buelta eman eta joaneko bidetik bueltatzen gara. Denera 6 ordu, 90 km atera zaizkit eta 960 m desnibela.Ez da erreza kilometro aunitz direlako.

Hasta el pueblo de Sarasa vamos por el paseo del Arga hasta Ororbia y por asfalto llegamos a Aldaba y en seguida a Sarasa. Aquí cogemos la vía verde del Plazaola y llegamos hasta Irurzun. En ese tramo hay que destacar un par de repechos muy fuertes a la ida y mucho más fuerte todavía el primero de ellos a la vuelta. En Irurtzeun se acaba el tramo, bajamos al pueblo y subimos por los túneles asfaltados del Plazaola (sin luz) y continuamos hasta un poco más adelante donde volvemos a coger la vía verde y ya no la dejamos hasta Lekunberri. En ventas de Urriza hay que prestar atención pues no se ve clara la continuidad. La vuelta la realizamos por el mismo sitio. En total 90 km, 950 m de desnivel y 6 horas sin paradas de pedaleo. Pongo dificultad moderada por la distancia kilométrica (¡a mi me ha dejado molido!).

Kokapenaren inguruko iritzi eta galderak