Denbora  7 ordu 43 minutu

Noiz igoa 18 de septiembre de 2017

Noiz egina septiembre 2017

Bisitak 451, kokapena 12

Nondik gertu Hegne, Baden-Württemberg (Deutschland)

Volta fàcil, pràcticament sense desnivell i seguint ruta molt ben marcada, en la que només cal tenir en compte la distància, motiu pel que qualifiquem aquesta sortida de "moderat". Per cert, de la distància que indica el GPS caldria restar uns 2,5 km que són més o menys el que hem fet amb ferry.
Sortim de Hegne (Allensbach/Alemanya), i prenem el Rheintal Radweg en direcció a Stein am Rhein passant per Radolfzell, Moos, Iznang i arribant finalment, a Gaienhofen on agafem un ferry que ens passa al costat suís de l'Untersee, concretament al poble de Berlingen.
Des d'aquí seguim fins a Konstanz, passem altre cop la frontera i tornem a Alemanya on prenem la direcció Reichenau i com que ens ve de camí cap a Hegne, visitem l'illa de Reichenau (Insel Reichenau).
Per acabar, sortim de l'illa i al cap de poc ja som de retorn a Hegne.
Temps efectiu: 4h. 30'

Reichenau 2

Reichenau_2

Reichenau 1

Reichenau_1

Kokapenaren inguruko iritzi eta galderak

Nahi izanezkero edo ibilbide hau