Bisitak 192, kokapena 8

Nondik gertu Buena Vista, Colorado (United States)

Colorado Trail infos d'interès a la part 1

Segment 13:
segment força dur amb pujades amb molta pedra. Abans d'acabar el segment passem per un resort balneari amb aigues termals (super amb poques coses i hotel restaurant de luxe).

Segment 14:
Pujada forta amb pedres arrossegant força tros i ambient molt sec (són les chalk mountains, muntanyes de guix). Llarg segment puja-baixa molt entretingut i pedregós, molts trossos a peu. Al final creuem la carretera i ens podem desviar si volem fins a un poblet anomenat Garfield que està a 4 milles tot en pujada (nosaltres no vam tenir moral).

Segment 15:
Primer tros pista i sender molt maco en pla, però que va es va complicant en llarga pujada, per acabar amb fortíssima pujada arrossejçgant fins el Marshall Pass.

Segment 16:
Primer tros bones panoràmiques. Segueix tros dur, molta pedra i acabem ciclant fins la Sargeants Mesa (altiplà molt inhòspit).

Segment 17:
Segment molt dur, constant puja-baixa per dins el bosc,pedres pujant i baixant, poc ciclable, poques vistes. Per mí un dels segments més lletjos del trail.
Aquí acomiadem un biker d'Alabama amb el qual hem coincidit durant 3 segments i vam donar sopar i mantes tèrmiques perquè passes la nit al Sargeants Mesa. El recull la seva dona i ens porta uns quants sobres de liofilitzat, barretes, pa i formatge, moltes gràcies JC.

Segment 18:
Agradable tros, en general, fins la variant per evitar La Garita Wilderness area.Nit a la meitat.

Variant La Garita:
Llarga travessa de 80km per grans planures amb algun rancho i bones pistes. Bonics paisatges i dues llargues pujades. Ens creuem amb bastants motards i quads però cap servei disponible. Dormim abans d'acabar la variant en una àrea recreativa abandonada. Segueix llarg tros de carretera fins a empalmar amb el trail. Del lloc on dormim tenim el poble de Lake city però ens hem de desviar 9 miles i 500m més avall per carretera (no tenim moral d'anar-hi).

Segment 22:
Segment per grans mesas (altiplans) que semblen plans però pugen i alguns trossos amb pedres bastant emprenyadores. Això si, vistes fantàstiques. Llargs trossos arrossegant la bici i d'altres molt bucòlics. Cap al final passem pel punt més alt del Colorado trail ( highest point 4045m) amb un tros de pujada pedregosa molt dura.
S'acaba el segment amb forta baixada arribant a Carson Saddle que es un coll amb restes de mines i paisatges molt curiosos pels colors del terreny. Nit en la vall que segueix al segment, en un bucòlic balcó sobre la vall on veiem cèrvols, marmotes, ratolíns i Mooses.

Segment 23:
Segment molt xulo i llarg amb fantàstics paisatges i vistes però amb tots els trossos de pujada gairebé arrossegant la bici, senders molt xulos inacabables. Al final del segment arribem per pista a l'Stony pass on ja contactem amb la civilització, ple de quads i motos. Aquí comença una altra variant per evitar Weminuche wilderness area.

Variant Weminuche:
Fortíssima baixada per pista amb molta pols i trànsit de quads i tot terrenys ja que tenim el poble de Silverton molt a prop. Poble amb tot tipus de serveis molt pintoresc i turístic, seu de la famosa cursa de ultratrail Hardrock 100 i ple de quads i 4x4. Nit en motel, dutxes, sopar guai i ressuply de menjar (recuperació molt agraïda després de 6 dies sense passar per cap poble).

Continua ressenya a la part 3

Kokapenaren inguruko iritzi eta galderak

Nahi izanezkero edo ibilbide hau