7,4

Ikusita 2251 aldiz, jaitsita 71 aldiz

Nondik gertu: Err, Languedoc-Roussillon (France)

Combinació de diferents rutes penjades per altres companys, que fonamentalment varïa els enllaços entre pobles. Aquí es proposa sortir des d'Err, acostant-nos al terme municipal de Llívia i des d'aquí a Saillagouse, iniciant la pujada cap a Llo. Des d'aquest punt, concretament des dels banys calents, s'inicïa l'ascensió cap a les fonts del Segre, seguint el curs del riu (amb trams preciosos en els que a més ens podem refrescar): tot i que la pujada és llarga, aquesta és gradual i es fa sense gaires dificultats tècniques. A cota 1850m aprox., trobem el petit refugi de la Culassa, lloc ideal per a un petit descans i per gaudir de les vistes. Des d'aquí, es puja fins a cota 2050m i es baixa per la vall d'Err, novament amb magnífiques vistes de la vall, de la Cerdanya en general i del Puigmal.
árbol

Refugi
refugio

SAILLAGOUSE (1300m)

Kokapenaren inguruko iritzi eta galderak

Nahi izanez gero edo ibilbide hau