7,0

Ikusita 286 aldiz, jaitsita 11 aldiz

Nondik gertu: la Clusa d'Amunt, Languedoc-Roussillon (France)

Ruta entre El Rossello i Catalunya al voltan del Perthus . Per a mi hi ha massa esfalt per territori frances , la ruta te una baixada endurera fins arribar al Perthus , amb salts i ravolts de 180 graus , tot amb bastanta pendent pero per cami ample amb pis de saulo . Aquesta baixada es lo millor de la sortida !!!

Sortin de Les Cluses es troba un bon tram d´asfalt pero un cop a la carretera que porta al Neulos , despres de 3 km de segir-la trobem la pista de terra que ens porta fins el Coll de Pla de L´Arca . Arriban al Coll de les Canals s´ha de seguir el cami ample una 330m fins trobar un cami ample que surt a l´esquerra : No agafarlo !!! seguir tot recta, jo em vaig despistar i agafan aquest cami i em vaig ficar per un GR infernal !!!

La baixada es molt ludica fins arribar al Perthus , vaig intentar fer un corriol que deu baixar per al dret fins el Perthus , pero vaig desistir als 50m , doncs em va semblar no ciclable .

Classificacio de la ruta puntuan cada apartat del 1 al 6 :

Dificultat Fisica : 4,3
Difilcultat Tecnica : 3,2
Ruta Ludica : 4,7 (La baixada fins el Perthus)
Paisatge : Estaba emboirat...
Desniell : Gps 1.050m

Rivière Intermittent

Mas Rius

Chemin

Kokapenaren inguruko iritzi eta galderak

Nahi izanez gero edo ibilbide hau