Iraupena  7 ordu 49 minutu

Noiz igoa 3 de abril de 2016

Noiz egina marzo 2016

Ikusita 1254 aldiz, jaitsita 116 aldiz

Nondik gertu: els Riells, Catalunya (España)

Sortida circular que sortint de l'Escala (Riells de Dalt) travessa la pedregosa Muntanya Gran fins l'Estartit on canvia radicalment el tipus de terreny, més fàcil i planer, que ens fa avançar ràpidament per la costa fins a la Gola del Ter. Remuntem el riu fins a Torroella de Montgrí per pista i ens internem en l'Empordanet passant per pobles com Gualta, Parlavà, Rupià i Monells on parem a dinar.

La tornada comença pujant lleugerament cap a Púbol i Foixà i després anirem planejant prop de Verges, Bellcaire d'Empordà i Sobrestany. Per últim una curta pujada ens deixa en el punt de sortida: Riells de Dalt.

A excepció dels trams pedregosos de la Muntanya Gran la resta tècnicament és fàcil i sense gaire desnivell. Els pobles, paratges i gastronomia de l'Empordanet són el seu punt fort.

A partir del minut 4 en endavant teniu el muntatge d'aquesta ruta:

L'Escala / Costa Brava MTB 2016 from bttmania.org on Vimeo.

Esperem que us agradi,

• argazkia Masredonxa

Masredonxa 31-ago-2019

Bona tarda,
    Avui hem fet aquesta ruta amb l'excepció de la tornada de Bellcaire a l'Escala, estàvem petadots i hem agafat el camí més recte i fàcil.
    Espectacular volta, moltes gràcies per compartir-la.
    Salut!!!

Masredonxa.

• argazkia xusbttmania

xusbttmania 01-sep-2019

Gràcies pels teus comentaris Masredonxa!

Nahi izanez gero edo ibilbide hau