Denbora  13 ordu 25 minutu

Noiz egina agosto 2015

7,7

Bisitak 290, kokapena 2

Nondik gertu Queralbs, Catalunya (España)

Comencem la ruta a Fontalba i anirem cap a Núria, un cop a Núria pujarem cap a l'alberg del pic de l'Àliga on un cop a l'alberg agafarem un corriol que tot planejant arribem al Roc d'en Colomer on seguirem pel camí dels enginyers i fent puges i baixes arribarem al refugi de Coma de Vaca.

Un cop al refugi seguirem per la Coma de Freser tot pujant suaument fins a arribar a sota el coll de la Marrana on enfilarem pel dret seguint les marques del GR fins al coll de la Marrana, on un cop a dalt baixarem fins al refugi d'Ulldeter on hem de provisionar d'aigua perquè a partir d'aquí no trobarem cap més lloc per agafar aigua, és a dir amb el que portem a sobre és amb el que hem d'arribar al cotxe.

Continuem el camí fins arribar a la carretera, on la seguirem fins a Vallter, on ara toca fer la part més dura del dia, pujar al pic de la Dona, Bastiments, Pic de Freser, Pic de l'Infern (Per falta de temps perquè començava a fosquejar, feia poc havia començat a fer molt de vent i les forces ja no donaven per gairebé res més, no acabem de fer el cim) continuarem passant pel pic dels Gorgs, el Portell i baixarem fins a la Cabana de Tirapits.
Lepoa

VALLTER

refugio libre

CABANA DE TIRAPITS

Kokapenaren inguruko iritzi eta galderak

Nahi izanezkero edo ibilbide hau