2,5
5,1

Bisitak 18, kokapena 0

Nondik gertu Goiballara, País Vasco (España)

(Versión en castellano debajo)
Des d'Iturriotz (Aia) vaig fins la propera ermita de San Juan i segueixo el GR-34 que, molt marcat, puja cap a Zelatun. A una cruïlla senyalitzada em desvio cap a la dreta per passar primer pel Gazume i baixar cap al coll, a Zelatun. D’aquí m’enfilo directament cap a l’Hernio, per una petita canal del vessant NO i passo també pel Portumatza. Després d’arribar fins al cim principal baixo pel camí normal, desviant-me de nou per pujar també a l'Aizpel, fins a Zelatun i Iturriotz.
* * *
Des de Iturriotz (Aia) voy hasta la cercana ermita de San Juan y siguiendo el GR-34, muy marcado, subo hacia Zelatun. En un cruze señalizado me desvio hacia la derecha para pasar primero por el Gazume i bajo hacia el collado, a Zelatun. De aquí subo directamente hacia el Hernio por una pequeña canal del vertiente NO y paso también por Portumatza. Después de llegar hasta la cumbre principal bajo por el camino normal, desviándome de nuevo para subir también al Aizpel, hasta Zelatun e Iturriotz.

Kokapenaren inguruko iritzi eta galderak

Nahi izanezkero edo ibilbide hau