6,5

Bisitak 1680, kokapena 67

Nondik gertu Artziniega, País Vasco (España)

Recorrido largo (26 Km.) de la 6ª edición de la Artziniega Ibilaldia - Memorial Yarri, que se celebrará el 1 de marzo de 2015, a partir de las 08:00 h.

Recorrido:

08:00 h. Frontón Artziniega – Cuesta del Resbalón – Fuente de Ribacoba – Zona deportiva – Artumiana – Cima Otsati - Descenso de Otsati hacia La Venta – Camino de la Roza - Bar el Fresno - Carretera de Puerto Angulo hacia Artziniega (200 m.) - Barrio de la Venta - Carretera de Villasana a Artziniega (200 m.) – Gordeliz – Carretera de Gordeliz hasta Retes de Tudela (1 Km.) - Retes de Tudela – Cima Peñalba - Descenso dirección Artieta – Giro a la derecha para tomar la Pista hacia Santa Koloma – Portillo del Escalón – Santa Koloma (Avituallamiento) - Campijo – Palacio – Pista forestal – Cima Pando - Descenso hacia Barrataguren por pista forestal – Cruce arroyo Sandolla – Pista forestal hacia Mendieta – Cruce arroyo Mendieta – Mendieta – El Vadillo - Alto Zaballa – Frontón Artziniega
Frontón
Cima 515 m
Cima 553 m.
Cima 692 m

1 komentario

• paulainhoa 04-abr-2015

Ibilbide hau egin dut  Gehiago ikusi

El barro complicó mucho la marcha

Nahi izanezkero edo ibilbide hau