Koordenatuak 5095

Noiz egina agosto 2016

-2 m

Bisitak 2086, kokapena 173

Nondik gertu Urantzu, País Vasco (España)

Después de hacer el Camino Primitivo, 2011 y el portugués, 2014, (por cierto, acompañados de una importante ciclogénesis explosiva), tal como mandan los cánones del buen peregrino (con la carga a cuestas, de todo lo necesario y descansando en los albergues dispuestos para ello). A principio de año, nos planteamos realizar una parte del Camino del Norte o de la Costa, con los colegas que durante el año salimos a “patear” senderos.
Como también querían venir compañeros que no están tan preparados para los largos recorridos y alguno que otro, con ciertos “achaques” que conlleva la edad, decidimos realizar estas etapas, durmiendo en pensiones, que previamente habíamos reservado i teniendo el apoyo de furgoneta para poder así, caminar sin soportar tanto peso en las espaldas, y tener autonomía para, después de hecha la etapa, ir a visitar localidades o puntos de interés de la zona y que no están en la ruta del Camino.
Lo cierto es que de una manera u otra, lo realmente importante, no es como ejecutes el camino…si no, que lo realices.
Buen Camino!!
_____________________________________________________________________

Després de fer el Camí Primitiu, 2011 i el portuguès, 2014, (per cert, acompanyats d'una important ciclogènesi explosiva), tal com manen els cànons del bon pelegrí (amb la càrrega a sobre de tot el necessari i descansant en els albergs disposats per a això). A principi d'any, ens plantejàvem fer una part del Camí del Nord o de la Costa, amb els col·legues que durant l'any sortim a trescar senders.
Com també volien venir companys que no estan tan preparats per als llargs recorreguts i algun que altre, amb certes "xacres" que comporta l'edat, vam decidir realitzar aquestes etapes, dormint en pensions, que prèviament havíem reservat i tenint el suport de furgoneta per poder així, caminar sense suportar tant pes a l'esquena, i tenir autonomia per, després de feta l'etapa, anar a visitar localitats o punts d'interès de la zona i que no estan en la ruta del Camí.
La veritat és que d'una manera o altra, el realment important, no és com executis el camí ... si no, que ho facis.
Bon Camí !!

Ikusi gehiago external

4 iritzi

• argazkia capita haddock

capita haddock 04-oct-2016

Com sempre Capi molt ben organitzat. Excel·lent ruta.
    Salut i Cames!!

• argazkia el capi

el capi 04-oct-2016

Bona companyia, esplèndids paisatges i una gastronomia exquisida...un tram del Camino que aconsello fer algun cop a la vida... se'ns farà llarg l’espera per reprendre i fer un altre fase.
    Salut i bones caminades!!

• Laura Ulldemolins i Jornet 14-jul-2017

Amb quants dies vau fer aquest recorregut?

• argazkia el capi

el capi 15-jul-2017

Hola, Laura...per fer aquest tram del Camino vàrem necessitar 14 dies, 12 dies de caminades i 2 dies de desplaçament (de casa a Irún i de Santander a casa).
    Tots els trams estan explicats fil per randa e individualment al Wikiloc...si us animeu a fer aquest Camino de la Costa, o qualsevol altre, us desitjo que tingueu un “BUEN CAMINO!!”
    Salut i bones caminades!!

Nahi izanezkero edo ibilbide hau