3,7
7,3

Ikusita 1718 aldiz, jaitsita 31 aldiz

Nondik gertu: Cerbère, Languedoc-Roussillon (France)

Ascensió molt fàcil i amb unes vistes fantàstiques de l'Empordà i la Serra de l'Albera. La pujada la començarem a la frontera catalano-francesa. Hi ha un memorial als emigrants de la Guerra Civil Espanyola. Es van seguint les marques grogues i els pals que delimiten la frontera. Hi trobarem un pal amb indicacions: Portbou per Querroig.
Al poc de seguir aquesta pista la deixarem per agafar una a la dreta que puja més dreta tot seguint les marques grogues. Passarem al costat d'un contenidor verd (Coll del Frare) que veurem de nou a la baixada tot repetint aquest camí de baixada fins al cotxe. Seguirem per la pista que va carenant.
Al Coll de la Farella hi ha un altre indicador i una tanca metàl·lica, seguirem per la pista de la tanca.
Es passa per un dolmen que queda al costat esquerra del camí.
En aquest punt el camí és força dret, però curt.
En arribar a una esplanada veurem davant nostre un vèrtex geodèsic i a la nostra dreta el castell. Seguirem les marques grogues.
Un cop a dalt, baixar en direcció al mar amb Banyuls al fons. És una pista estreta que segueix la carena cap al Coll de Cervera i ens porta a una pista forestal. Hi ha un contenidor verd i una estació meteorològica que ens marcaran el retorn al cotxe.
El retorn és llarg però molt planer, a l'arribar al contenidor verd que hem trobat a la pujada repetirem el tram de baixada fins a l'aparcament.
cima

Castell de Querroig

Kokapenaren inguruko iritzi eta galderak

Nahi izanez gero edo ibilbide hau