5,1

Ikusita 1617 aldiz, jaitsita 19 aldiz

Nondik gertu: els Banys de la Presta, Languedoc-Roussillon (France)

7 hores 15 - diumenge 8 de Juny de 2014

La Presta- Collada de Siern. Les mines del Costabona.El Costabona. Barraca del Tec-Cabana de l'Ullat- La Grevodella-La Presta
I menys si a la sortida anem a trobar el camí de la Collada de Siern. Seguiu la pista ,a la sortida, fins trobar el camí que s'enfila.(ultim punt marcat)
Sortim de l'aparcament. Passem vora la casa de la Plananera, a l'esq., seguin trovaríem el camí de Siern.
La pista que seguim i tot d'una s'embrut, al començament,després més neta fins a sortir a una de principal.Aquí seguiríem a la dereta. Nosaltres a l'esquerra, rectifiquem i pugem a trobar un camí de bosc, perdedor, que el deixem, va al revolt de la pista que també ens serviria- Pugem per un serrat, tenim un vistes úniques del Costabona. Arribem ala pista que seguim a la dereta a trobar el camí cap a la Collada de Siern. A dalt esrmorcem amb vent. Tornem a baixar a la pista i més enllà la deixem per a enfilar-nos de valent. Passant per les mines del Costabona.
Baixem a Coll de Pal i cap la barraca del Tec. Després cap la de l'Ullat, on hi ha també el refugi forestal. Ja mes avall quan arribem a la Gevolleda,aquesta casa en procés de restauració, però la màquina caiguda sembla que ho deixaran córrer, trobem pista que seguirem a trobar la matinal i arribar a l'aparcament

També des de Vallter

COLLADA_DE_SIERN

TR S

TR_S

Kokapenaren inguruko iritzi eta galderak

Nahi izanez gero edo ibilbide hau