Iraupena  2 ordu 30 minutu

1,1
2,2

Ikusita 20 aldiz, jaitsita 2 aldiz

Nondik gertu: Beseit / Beceite, Aragón (España)

Estem als ports de Tortosa-Beceit, al Mas de Lino. Té accès per una pista particular, però sino, el recorregut es pot allargar 1 horeta més (d'anada). També hi podríeu anar des de La Pesquera a Beceit i pujar pel PR amunt.
Des de la part del darrera del Mas de Lino agafem el camí que porta a "Beseit". Hi ha un pal indicador.
De baixada veiem una bonica balma de pastor que intentarem anar un altre dia. He deixat 2 WP un de mirador i l'altre per intentar l'accès. La Balma esta senyalitzada amb un WP al track. També hi deixo una foto.
Seguim el camí de baixada entrem al Brranc de la Pesquera. Fa anys per aqui
í s'hi podia pujar amb 4x4.
Les vistes sobre aquest barranc i el del Regatxol són espectaculars. Hem trobat algun mirador per fer-hi unes fotos.
Per anar a veure ón es va estavellar l'avió hem de deixr aquest camí. Hi hem posat unes fites de pedres per facilitar l'accés, i amb el track crec que no tindreu cap problema.
Ara el corriol va muntanya amunt..pugem per una tartera, aneu seguint alguna fita fins arribar a "3 pins molt alts", i una mica més amunt s'acaba la tartera. Aquí heu d'anar a l'esquerra uns 30 metres...i ja hi som!!
En primer lloc trobem unes restes, i després, al costat d'un corral en ruïnes la resta. Un tros d'ala, un altre de roda, el reactor...
Deixo informació detallada de l'accident al WP en fotos: pilot, diari La Vanguardia del dia, foto de l'avió sencer i telegrama de l'exercit...Molt interessant el treball de recerca.
Per tornar al Mas de Lino desfem el camí.

AVIÓ.

Adjuntem documents en foto de l'accident. .. i enllaç de la web del pilot. http://dbe.rah.es/biografias/85562/felipe-galarza-sanchez

BALMA I CORRAL

Tartera per Balma

4 iritzi

• aurelim 23-abr-2020

No en sabía res d'un avió. Amb el del Llaberia s'acumulen els avións per veure.

• argazkia lluisma

lluisma 23-abr-2020

Està ben documentat ehhh

• argazkia Joaquin Tortosa

Joaquin Tortosa 16-may-2020

Muy buena informacion
    Este avion fue bajado a trozos con macho por Manuel (el quinto) de beceite, que actualmente esta vivo,saludos

• argazkia lluisma

lluisma 16-may-2020

A mi la info me l'ha passada en Josep Calau...propietari de Mas de Lino, el del restaurant dels Reguers.

Nahi izanez gero edo ibilbide hau