Jaitsi

Izan zaitez lehena txalotzen
Elkarbanatu

Ikusita 160 aldiz, jaitsita 7 aldiz

Nondik gertu: Loker, Flanders (Belgique)

Groot wandelboek Vlaanderen: Loker (ingekorte versie).

Wij kortten deze wandeling in omdat we deze wandeling op dezelfde dag (in de namiddag) deden als de andere wandeling in dezelfde gemeente, nl. de wandeling rond de Kemmelberg (zie mijn profiel voor deze wandeling).

De combinatie van beide wandelingen maakt een perfecte wandeldag in een bijzonder mooie streek. Wij vonden dit tot nog toe één van de mooiste wandelingen uit het Groot Wandelboek Vlaanderen.

Na onze wandeling rond Kemmel, begonnen wij tegen de middag deze wandeling met onze picknick op een terras aan de kerk van Loker.

Daarna op pad, omhoog en omlaag. Hoogtepunten van deze wandelingen vonden wij de uitzichten op het Heuvelland, het heel mooie Hellegatbos en het feit dat je hier aan de kabelbaanstation op de Rodeberg passeert. Als je daar kan opstappen om een kabelritje over de wijngaarden van het Heuvelland te maken (en aan het andere station het terrasje mee te nemen), laat de kans dan zeker niet liggen!

Afsluiten kan in het Folkcentrum 't Folk in Dranouter. Check in de weekends of je geen optreden kan meepikken.

Aanrader - 10/10
Argazkia

Hellegatbos

Kokapenaren inguruko iritzi eta galderak

Nahi izanez gero edo ibilbide hau