0,6
1,1

Bisitak 14, kokapena 7

Nondik gertu El Bruc, Catalunya (España)

Ascensió a l'agulla de la Palomera. El track comença a Can Jorba però el cotxe l'haurem de deixar a l'aparcament habilitat abans d'arribar a la Vinya Nova.
Un cop a Can Jorba agafem la pista principal a la esquerra, hem d'estar pendents d'una senda que surt a la dreta. Just abans d'arribar, on la pista principal fa un gir de 90º a l'esquerra, trobarem l'inici de la Senda amb un parell de marques vermelles desgastades als troncs e dos arbres.
A partir d'aquí senda puja en fort pendent i on en alguns trams és una mica difícil de encertar el camí correcte. Intentem seguir les marques vermelles desgastades, i quan veiem l'aresta de la Palomera a sobre nostre les marques pasen a ser punts de color verd.
El track segueix el bon camí, però si mireu veureu que hi ha alguna anada i vinguda fins a trovar el camí correcte.
A dalt del coll de Musset, começa la carena que ens durar al cim de la Palomera a l'esquerra.
Per accedir a la carena ens trobarem una grimpada per superar un sòcol vertical d'uns 2.5 metres aproximadament on necessitarem peus i mans per superar-lo. Pujarem en diagonal a la dreta i quan arribem amb els peus a una petita vira flanquejarem a l'esquerra.
Un cop superat el sòcol, continuarem pel fil de la carena, al final d'aquesta tenim una petita desgrimpada amb còdols grosos (fàcil).
Continuem la carena i passarem un tram caminant però molt aeri a al dreta (compte)
I ja som al cim de la Palomera.

Kokapenaren inguruko iritzi eta galderak

Nahi izanezkero edo ibilbide hau