Denbora mugimenduan  4 ordu 6 minutu

3,8
7,6

Bisitak 1, kokapena 0

Nondik gertu Sainte-Engrâce, Nouvelle-Aquitaine (France)

Más abajo en castellano
Ibilbide eder hau egiteko Mata de Hayatik abiatzen gara. Bidea hagitz ong seinalizatua dago marka xuri eta horiz eta primeran dago egina. Seinale aunitz eta ez da galtzeko aukerarik. Larreriatik Zemetoko bidea utzi dugu eta ezker aldera Lapazarra gailurrera igo gara. Desbideratze hori motza da baina arront aldapatsua. Behin Lapazarran egonik inguruko paisai ederra miresten dugu, udazkenean gaude eta kolore izugarri polita da ikusten duguna. Lapazarrako kresterio osoa egiten dugu eta atzera bueltatzen gara Zemetoko bidea hartzeko. Hau jarraitu besterik ez dugu egin behar.
Ibilbidea zenbait zatitan aldapatsua eta gogorra da, baina gehienetan errexa eta ederra.

Para realizar este itinerario salimos del aparcamiento de Mata de Haya. Nos dirigimos por un camino muy ancho y muy bien señalizado. Todo el recorrido está muy bien marcado y no hay posibilidad de perderse si se siguen las marcas blancas y amarillas.
En el collado de Larrería dejamos el camino a Zemeto y nos desviamos a la izquierda para subir a Lapazarra por una ladera muy empinada que en corto trecho nos deja muy cerca de la cima.
Desde Lapazarra contemplamos todo el paisaje que tenemos a nuestro alrededor. Continuamos por todo el cresterío y luego volvemos sobre nuestros pasos hasta volver a coger el camino de Zemeto. Lo seguimos y sin pérdida nos plantamos, después de un par de cruces muy bien señalizados, en la carretera que sube a La Piedra de San Martín. Ya solo nos queda bajar un kilómetro o así hasta el aparcamiento de Mata de Haya.
Aunque el recorrido es fácil, hay momentos en que el camino se empina mucho, tanto al subir como al bajar.

Irteera

Errepidea

Bidegurutze bera

Bidegurutze bera ere

Kokapenaren inguruko iritzi eta galderak

Nahi izanezkero edo ibilbide hau