5,7

Ikusita 1543 aldiz, jaitsita 30 aldiz

Nondik gertu: Le Somail, Languedoc-Roussillon (France)

RECORDA si et posiciones sobre " Veure més " (de color blau) que esta al final de la descripció del recorregut, enllaçaràs amb el programa Picasa que te les fotos de l'excursió.

Aquesta ruta te continuïtat amb la de:
Canal de la Robine. De Narbona (Narbonne) a La Novella (Port la Nouvelle)

Sortida del Port de " le Somail ", arribada a Narbonne (Narbona).

Seguirem el Canal du Midi en direcció al nord-est fins trobar el desaigua del Canal per la cara est. Una mica més endavant trobem un canal d'alimentació del Riu Cesse per ràpidament arribar al Pont Canal (els vaixells passant per sobre del pont).
Una mica més endavant trobem per la cara nord el Port de la Rabine i després la cruïlla del Canal du Midi amb el de Jontion.
Deixarem el Canal du Midi que marxa al nord-est i seguirem per el Jonction que marxa al sud-est i trobarem el tros més ric en "Écluses" (rescloses). Passarem per la de Cesse, la de Truilhas, d'Empare, d'Argelliers,de Cyr, la de Sallèles d'Aude i la de Gaillousty que és la última del Canal de Jontion. Aquí ens trobem amb un molt enginyós sistema de drenatge d'aigües que quant el Riu de l' Aude creix massa la filtre i la treu pel darrera de la casa d' aigües per un canal (conegut com d' Atterrissement) que les porta al Étang de Capestang.
Voltarem la casa d' Aigües per la cara est i seguirem una pista uns pocs metres de la casa on la deixarem per seguir un camí que marxa a l'est a trobar una vella via de Tren que seguirem en direcció al sud que ens permetrà creuar per el seu pont el Riu de l' Aude. Baixarem i seguirem la pista (direcció est) que ens porta a la resclosa que alimenta al Canal de la Robine on trobem la "Ecluse de Moussolens".
Seguirem el Canal i arribarem a l'Ecluse de Raonel on a la seva entrada té un canal que s'emporta l'aigua sobrant i la torna a sota de la resclosa. El tros que segueix fins a Narbonne (Narbona) és el que té els arbres més grossos (alguns tres homes no els abracen).
A l'entrada de Narbonne (Narbona) ens trobem amb el Molin du Gua que ens impedeix seguir el canal. Continuarem pel carrer, està senyalitzat i ens retornarà al Costat del canal més endavant. El seguirem fins que ja no és possible per creuar-lo per sobre seu per un pont i anirem primer per la zona enjardinada de la cara nord per continuar pel carrer que ens portarà a la Plaça Major on trobarem els edificis més bonics.
Seguirem el carrer que ens porta al passeig, al costat del Canal i el seguirem un tros, per continuar pel seu costat fins a la sortida de Narbonne (Narbona) on trobem el gran centre Comercial.

Cartografia I G N 2546 OT Narbonne i 2545 OT Saint-Chinian / l' Etang de Montady.

Ikusi gehiago external

Écluse de Raonel

Molin du Gua

Plaça Major

Kokapenaren inguruko iritzi eta galderak

Nahi izanez gero edo ibilbide hau