Koordenatuak 871

4,6
9,2

Ikusita 376 aldiz, jaitsita 22 aldiz

Nondik gertu: Limonest, Auvergne-Rhône-Alpes (France)

Després de mesos visquent a Lyon, encara no havíem visitat aquesta petita serra enganxada a la ciutat. Aprofitem un dia gris i fred que no ens motiva a marxar gaire lluny per fer-hi una volta enllaçant els principals turons.

M'ha recordat bastant a Collserola pel fet d'anar creuant o passant a prop d'urbanitzacions, carreteres, i anar trobant construccions. A part, està plagat de senders per tot arreu que ofereixen des de rutes per restes de cabanes, a panells amb detalls geològics.

Com a zona de bosc a tocar de la ciutat, no està malament.
La part negativa, és que tota aquesta zona pertany a la base aèria de Lyon-Mont Verdun, i gairebé tots els cims tenen alguna construcció militar al punt més alt envoltada de reixa i vigilada...

El millor cim per a vistes: el Mont Thou (hi ha la taula d'orientació i tot). Per contra, no cal currar-se una excursió gaire complicada per disfrutar de les vistes ja que s'hi pot arribar en cotxe... xD
La Croix Rampau també té bon vista, tot i que de panorama més limitat.
El cim que fa més "cim" seria el Mont la Roche, segurament perquè és l'únic on pots arribar al cim i a més hi ha un cartellet.

TEMPS TOTAL: 4h

2 iritzi

• argazkia vicio135

vicio135 28-may-2020

Ibilbide hau egin dut  Ikusi gehiago

Parcours sympa autour des monts d'Or. Un peu difficile à suivre car comporte le croisement de routes et la sortie des sentiers principaux

• argazkia osukarusan

osukarusan 28-may-2020

Merci pour l'avis! En principe, la trace suit toujours des sentiers plus ou moins balisés. Mais il est vrai que il y a pas mal de chemins un peu partout, et il y a aussi des sections sur la route. Mais je crois que c'est habituel dans ce secteur si proche de la métropole. Salut! :)

Nahi izanez gero edo ibilbide hau