Denbora  6 ordu 59 minutu

2,4
4,8

Bisitak 5734, kokapena 206

Nondik gertu Svolvær (Lofoten), Nordland (Norge)

(En el blog, se accede a la traducción automática al castellano, galego y euskera) (In the blog, you can access the automatic translation into English and other languages)

(Lofoten, Noruega) Ruta el 16/06/2016; 11 km; +400 -400; 6 hores. Excursió organitzada per Hugo Cózar de “Muntania Outdoors” amb el següent itinerari: Svolvaer, llac Svolvaervatnet, llac Nokkvatnet, Refugi Nokksaetra, llac Stornokkvatnet. Participants: Joan, Jordi, Marta, Remei, Consol, Joana, Vinyet i Miquel, més Hugo, el guia. Tipus de sortida: circular; Dificultat: moderat (per l’estat del terreny).

A les Illes Lofoten s’hi arriba després d’un vol des d’Oslo fins a l’aeroport de Harstad/Narvik. Durant el vol i abans d’aterrar podem veure les muntanyes nevades del nord de Noruega, un immens territori nevat i ple de llacs amb muntanyes que no passen dels 1200 metres. Com que el vol de la T2 Barcelona, amb els habituals problemes de la mala gestió per part d’Aena, ha sortit amb més d’una hora de retard, hem perdut la connexió cap a Harstad i hem d’esperar el següent vol.

Les illes Lofoten, aquest és el destí del nostre viatge. Si quan vaig venir per primer cop a Noruega, ara fa dos anys, vaig estar prop de Bergen, aquest viatge anem a uns 1500 quilòmetres més al nord. Ens anem a situar per sobre del Cercle Polar Àrtic, que és un dels cinc principals paral•lels terrestres. Aquest està situat a la latitud 66º33’N i l’espai interior engloba el que anomenem Àrtic.
Estem doncs dins de la província noruega de Nordland, les terres del nord. Les Lofoten és un arxipèlag format per diverses illes i illots que són una serralada d’uns 100 quilòmetres... ...

Go to the blog
Ir al blog
Ves al blog

Ikusi gehiago external

Kokapenaren inguruko iritzi eta galderak

Nahi izanezkero edo ibilbide hau