Koordenatuak 1361

2,9
5,9

Bisitak 1738, kokapena 79

Nondik gertu Krystad, Nordland (Norge)

(En el blog, se accede a la traducción automática al castellano, galego y euskera) (In the blog, you can access the automatic translation into English and other languages)

(Lofoten, Noruega) Ruta el 20/06/2016; 12 km; +600 -600; 5 hores. Excursió organitzada per Muntania amb el següent itinerari: Torsfjorden, Kvalvika (platja de les balenes), Pas de Kuhella, llac Kvalvikvatnet, llac Agotvatnet, Krystad. Participants: Dolors, Marta, Vinyet, Remei, Joana, Joan, Jordi, Miquel i Hugo. Tipus de sortida: circular; Dificultat: difícil (el punt complicat és un pas amb cadenes, a Kuhella, però si es va fins a la platja i es torna, la ruta és fàcil). NOTA: la ruta l’he refet a mà, perquè estava molt mal gravada, però el camí és molt evident i no hi ha pèrdua.

FA ANYS: L’any 885 els vikings van assetjar Paris, però aquesta va resistir.

Des de Kabelvag ens hem desplaçat a Ballstad, a unes altres cabanes. Per tant les tres nits estem a l’illa de Vestvagoy, una illa que originalment era coneguda com Lofot. Quan tot l’arxipèlag va rebre el nom de Lofoten, aquesta va canviar el nom a l’actual. Ballstad és una població de pescadors amb uns 800 habitants que viuen de la pesca del bacallà i del turisme.

També estem distribuïts en tres cabanes. Ara, però, la sala comuna per esmorzar i sopar és la que ocupen la Consol, Remei, Joana, Vinyet i Joan. Al matí, després de l’esmorzar planifiquem el dia i esperem que tot i que està molt núvol no ens plogui tot el dia com ahir.
Des de l’any 843, que l’imperi carolingi es va repartir entre els fills de Ludovic Pius, un dels fills es va quedar la part del territori occidental, que va passar a dir-se França; Lotari va passar a governar la Loraríngia (que vindria a ser Flandes) i Lluís la part que... ...

Go to the blog
Ir al blog
Ves al blog

Ikusi gehiago external

Aintzira

6, Agotvatnet

7, Markvatnet

Kokapenaren inguruko iritzi eta galderak

Nahi izanezkero edo ibilbide hau