Tiempo en movimiento  3 ordu 55 minutu

Denbora  5 ordu 38 minutu

Koordenatuak 3601

Fecha de subida 1 de abril de 2018

Fecha de realización abril 2018

-
-
937 m
571 m
0
5,4
11
21,52 km

Bisitak 66, kokapena 0

Nondik gertu Elgea, País Vasco (España)

Ozaetatik abiatu eta Ameztuiako basoan sartu, hartu Elgeamendiko bidea gailurrera iritsi arte. Handik Elgeako lepora jaitsi. Bertan Arlaban aldera, poste indikatzailean jartzen duen norabideari jarraituz. Ondo dago markatuta marra gorri-txuriz.
Arlabanen errepidea gurutzatu eta "artzai bidea" markei jarraituko diegu, ahalik eta poste batean Gr 121 desbioa markatzen duen arte. Hemendik Jarindoraino 15 bat minutu izango ditugu.
Gr 121 markei jarraituz Kurtzetaraino iritsiko gara.
Gaur egindako Jarindotik Kurtzetarainoko bidean Gr 121 markak ez ditut aurkitu, eta horregatik jaitsiera beste bide batetik egin dut eta errepidera iritsi naiz Kurtzetatik 2 kilometroetara.

Podemos partir desde el ekonomato de Ozaeta y tomar la pista que sale detrás de la casa que llaman La Ermita, atravesando el robledal llamado Ameztuia. A través de una senda en el bosque llegamos cerca de Elgea y seguimos hacia la cima de Elgeamendi.
Descendemos al collado de Elgeakolepoa y, siguiendo la indicación que aparece en un poste y sin perder las marcas de la Gr llegaremos a Arlaban.
Cruzamos la carretera y seguimos durante toda la subida las indicaciones de la Gr 282 (camino pastoril) hasta llegar a un poste indicador que marca el desvío de la Gr 121.
Seguimos las marcas muy poco visibles hasta llegar a Jarindo. Para descender a Kurtzeta no debemos perder las marcas de esta Gr.
El día que grabé este track perdí las marcas en Jarindo y el descenso lo hice a través de pistas de extracción de madera, terminando en la carretera a 2 km del puerto de Kurtzeta. Este tramo final lo hice por la carretera.

Kokapenaren inguruko iritzi eta galderak

    Si quieres, puedes o esta ruta