Iraupena  5 ordu 15 minutu

Noiz egina octubre 2016

5,0

Ikusita 764 aldiz, jaitsita 24 aldiz

Nondik gertu: Puçol, Valencia (España)

Ruta circular des de Puçol.
Eixim des de l'ambulatori per a pujar per camí asfaltat fins a la costera. Travessem aquesta reserva local per pista i senda (hi ha que anar amb compte perquè a vegades hi han caçadors) per a anar a buscar el GR10 que ens portaría al Picaio, però ens desviem en un tram molt empinat per a anar a buscar les trinxeres. Des de les trinxeres eixim de nou al camí del picaio i ens desviem per l'ermita, de d'on finalment agafem de nou el camí del picaio.

Des de El Picaio anem a buscar les Penyes de Guaita baixant per la pista esfaltada a trams fins trobar les indicacións del GR10 direcció a les Penyes de Guaita, que travessem pel pas dels borregos, i anem a buscar la baixada pel barranc Balau rodejant la muntanya i anant a buscar el camí de les Penyes de Guaita.

Enllacem una part amb el SL-CV 108 que ve de Sagunt i ens porta per senda de nou a les Penyes de Guaita que baixem per on em pujat i seguim les indicacions del GR10 anant a buscar de nou la Costera per a tornar a Puçol.

És una ruta senzilla o les úniques complicacions són el tram camp a traves per a anar a buscar les trinxeres i el Picaio (una senda molt poc marcada i amb forta pendent ascendent), la pujada del pas dels borregos que és ben coneguda, i la longitud de la ruta, que al final s'arriba als 20 km.

Distància: 20.1 km
Temps total: 5h 15min
Temps en moviment: 4h 18min
Velocitat mitjana en moviment: 4.7 km/h
Desnivell acumulat: 752 m
Índex IBP: 84

A la dreta pel camí de les penyes

A les Penyes de Guaita

Senda Sl-CV 108

Senyalització SL-GR

Trinxeres

Kokapenaren inguruko iritzi eta galderak

Nahi izanez gero edo ibilbide hau