Axelko1

1,5
3,0

Bisitak 30, kokapena 4

Nondik gertu Ciriza, Navarra (España)

(más abajo en castellan)
Arront ibilbide polita. Etxauriko errepidetik hartzen dugu bidea eta hau jarraitzea besterik ez dugu egin behar. Eskaileratara ailegatzen gara eta pasalekua poliki eta kontuz egin behar da. Ez dago arriskurik baina kontu pixkot izan behar dugu. Haurrekin joaten bagara hobe sokakin lotzea. Bidea gero, hagitz ongi markatua, amildegiaren gainetik joaten da, izugarria. Han, urruti, Sarbileko baseliza ikusten da. Horraraino joan behar dugu, arazorik gabe. Buelta baselizaren atzekaldetik joaten den bide batetik egiten dugu. Bideak ez du galtzerik baina badira gurutzeak non arreta jarri behar dugu. Bidea, zati batean, jaisterakoan, hagitz aldapatsua da eta kontuz ibili behar da bustita badago, bertzelaz, ez dago galtzerik eta ez dago arriskurik.
Un recorrido espectacular por la sierra de Sarbil. Salimos desde la carretera del puerto de Etxauri y no tenemos más que seguir el sendero que nos conducirá hasta las llamadas escaleras. En este punto hay que tener un poco de cuidado y mantener la atención. No es peligroso pero conviene no confiarse. Si se va con niños sería muy conveniente encordarles. Lo mismo en la zona de los cortados, no hay peligro, pero con niños mejor asegurarse. El camino sigue por el borde del alto un trozo largo. Luego, al fondo, vemos la ermita de la cima. Seguimos el camino y llegamos sin complicaciones. La vuelta, circular, la realizamos tomando el camino que sale por detrás de la ermita. Después de un rato, la bajada es por un camino clarísimo muy pronunciado en el que habrá que tener cuidado si hay humedad pues se puede resbalar y caer. Un poco de atención en los cruces de camino, bien indicados, y llegamos al coche sin ninguna dificultad. Una mañanera muy recomendable.

Kokapenaren inguruko iritzi eta galderak

Nahi izanezkero edo ibilbide hau