5,9

Ikusita 3270 aldiz, jaitsita 46 aldiz

Nondik gertu: Quillan, Languedoc-Roussillon (France)

RECORDA si et posiciones sobre el nom de l'excursió es posarà de color blau, clica amb l'esquerra i enllaçaràs amb les fotos de l'excursió que estant al Picasa.

Aquesta és la Quinta etapa del Sentier Cathare ( Camí Càtar ) de Foix al Port-la Nouvelle (Mar Mediterrani).

Aquesta etapa està dissenyada pensant que tenim suport de cotxe per portar-nos i recollir-nos. Teniu Gites d'etapa a Quillan i a Bugarach. La senyalització és una rodona de color taronja i a sota dues ratlles una de color groc i l'altre de color blau. Entra Quillan i la carretera D109 (la primera que trobareu asfaltada), la senyalització es groc i blau, Després sempre està senyalitzar amb els tres colors. Està molt ben senyalitzat, a totes les cruïlles l'entrada del nou camí està ben senyalitzada.

Sortirem de Quillan i anirem a pujar al castell (direcció est). Retornarem un metres enrrera i agafarem el camí que ens puja al Coll del Pec de Bitrague. Seguirem per una pista que per la cara obaga ens permet creuar tot el Bac Grand i ens baixarà amb vàries llaçades a trobar la carretera.
La seguirem un tros i agafarem una vella pista que marxa per la cara nord i ens puja a un petit veïnat conegut com el Mas des Poubils . Continuarem fins al poble de St. Julia de Bec. Agafarem una pista que en direcció nord ens baixarà al Moulin de Balance.
Creuarem la riera i seguirem la pista que primer en direcció nord i després est, ens pujarà per el solell de Planèze fins al pedró de Sta. Captée (tenim bones vistes (direcció oest) sobre el recorregut que hem fet i el de la última etapa de sobre Quillan) i arribarem al petit poble de Sant Just-et-le-Bézu . El creuarem i a la sortida del poble agafarem una petita pista forestal que puja a una masia i després ens porta a trobar la carretera que seguirem fins al poble de le Bézu.
Seguirem per la carretera que ens pujarà a l'església i més amunt al coll on trobarem el cementiri seguirem la pista (direcció est) que ens portarà al Coll de Tipliés. És un magnífic mirador per l'oest, les valls de sobre Quillan, per l'est ja veiem el Pech de Buragach.
Seguirem per la pista que per la cara obaga ens portarà a creuar tota la serra del Bec (per la cara nord tindrem sempre el Castell dels Templers de Tipliés) fins arribar al Coll del Vent. Seguirem per la pista que per la cara obaga ens baixarà al poble de Bugarach.
Tot baixant podrem gaudir de molt bones vistes sobre el poble i sobre el Pech. En el poble de Bugarach visiteu l'església i les restes del seu castell que estan al seu costat.

Cartografia IGN 2347 OT Quillan Alet-les Bains.

Ikusi gehiago external

Kokapenaren inguruko iritzi eta galderak

Nahi izanez gero edo ibilbide hau