Denbora mugimenduan  59 minutu

1,1
2,2

Ikusita 3734 aldiz, jaitsita 12 aldiz

Nondik gertu: Presidente Juscelino, Rio de Janeiro (Brazil)

Erakutsi jatorrizkoa
Registrat el 13/01/2018 al Parc Natural Municipal de Nova Iguaçu.

Vaig començar a gravar quan el camí de terra comença pràcticament. Sortim de l'autobús i vam anar a l'entrada del parc. Uneix-te a l'entrada, però no hi ha molts aparcaments. No hi ha aparcament allà.
Un lloc molt agradable per conèixer. El camí s'anomena "camí geològic I".

Sense necessitat de GPS: molt ben definit amb diversos plats indicatius. Fàcil de fer i sense cap dificultat tècnica (cap corda o escalat). Només estarà disposat a caminar. Per a tota la família.

"Les principals atraccions del Parc Natural Municipal de Nova Iguaçu (RJ) són les seves cascades i pous que són fàcilment accessibles des del recorregut principal del parc. A més, hi ha el que alguns creuen que és el cràter d'un antic volcà, extingit fa milions d'anys. La visita al parc és gratuïta i es fa de dimarts a diumenge. "
...
"A més de les restes del bosc atlàntic, el parc alberga valors històrics i culturals com la seu de Fazenda Dona Eugênia (avui coneguda com la mansió, construïda a finals del segle XIX, les ruïnes del club Dom Felipe, que funcionava fins a mitjan anys 60 , que ja indicava la vocació d'oci en la naturalesa de la zona, i el quilombo, zona d'ocupació quilombola prop de la pedra de Contenda.
Font: http://www.wikiparques.org/wiki/Natural_Municipal_Page_of_New_Igua% C3% A7u

Vigila l'horari d'obertura del parc. Tanca a les 16:00. Ja que només vaig arribar al migdia, no podia conèixer tot el parc que m'agradaria. Els guàrdies tanquen. Tinc la intenció de tornar abans no només per conèixer els pous restants, sinó també per fer el recorregut pel volcà i la pedra de la contenció. Vull conèixer les ruïnes, el punt de vol de parapent, el vel de cascada de la núvia i la finestra del cel d'aquesta cascada.
No falten motius per tornar.

Més detalls aquí:

Ikusi gehiago external

Atea

Entrada do Parque

Aintzira

Barragem e lago da barragem

Pedreira a direita, esquerda é continuação da caminhada

Informazio

Placa (trilha da varginha)

Edificio de interés

Pedreira

Poço da paixão

Poço do Paredão

Poço da Hidromassagem

Poço Sereno

Poço do Escorrega

caminem pel riu fins i tot per sortir del pou serè i arribar a la llisca bé.

Placa

Sede Administrativa pela esquerda, direita continua a caminhada

Zubi

Ponte

Poço das Cobras

Zubi

Ponte das pedras e poço casarão

Erakutsi jatorrizkoa

esquerda é o casarão, direita para a janela do ceu

ens trobem a l'esquerra que és la continuació del camí geològic. Després de la recta arribaria a la finestra del cel del vel de cascada de la núvia.

Poço das Esmeraldas

Poço da cachoeira véu da noiva

4 iritzi

• argazkia valdir_ef

valdir_ef 16-ene-2018

Legal a descrição. Você vai gostar de ir no topo do Véu e nas Ruínas do Dom Felipe. Duas dicas tem uma trilha que atravessa do Parque para o estrada da Rampa trilha essa conhecida como Trilha do Córrego do Mata Fome, essa trilha tem se prolonga passando por uma pequena represa bem escondida na mata e tem três saídas a última sai bem próxima a rampa mas é bem difícil. No Dom Felipe pega a trilha que leva para dentro do P4 onde atrás da casa tem uma piscina que era utilizada na década de 50/60.

• argazkia mar_celoferreira

mar_celoferreira 17-ene-2018

Valdir_el, ah muito legal saber. Gostei muito da parque. Bem tranquilo. Quero conhecer essas áreas que você falou. É perigoso? Tem o tracklog dessas trilhas?

• argazkia valdir_ef

valdir_ef 21-ene-2018

mar_celoferreira não tenho não, só no strava. Mas na próxima vez que passar por lá vou marcar. Hoje eu ia mas não deu.

• argazkia mar_celoferreira

mar_celoferreira 24-ene-2018

Ah, tudo bem valdir_ef. De qualquer forma, obrigado pelas informações.

Nahi izanez gero edo ibilbide hau