Denbora  32 minutu

0,5
1,1

Bisitak 197, kokapena 9

Nondik gertu Zuntzarren, Navarra (España)

Es un recorrido que une estos dos pueblos del Valle de Lizoain-Arriasgoiti por el monte. Son poco más de dos kms de suave recorrido que nos dan la opción de enlazar con el sendero de Los Dólmenes de Oiartzabal (7kms) y también la de seguir por sendero señalizado hasta el pueblo de Zalba (3kms).
Lizoainibar-Arriasgotiko bi herri hauek lotzen dituen ibilbidea da. 2km ditu eta aukera ematen digu Oiartzabaleko Trikuharrien ibilbidea egiteko (7km) edo Zalbaraino heltzeko, beste 3km gehiago ibiltzeko prest bagaude.
Inicio del recorrido en Urritzelki, en el cruce mismo del pueblo. Ibilbidearen hasiera, Urritzelkiko gurutzean bertan.
Inicio del sendero de Los Dólmenes de Oiartzabal. Oiartzabaleko Trikuharrien ibilbidearen hasiera.
Cruce con pista de Zuntzarren Zuntzarrengo pista hartuko dugu herrirantz
En Zuntzarren, en la zona de abajo, podemos en lazar con el sendero que va a Zalba. Zuntzarren beheko aldean Zalbara doan bidea har dezakegu