Zailtasun maila   Ertaina

4,4
8,8

Bisitak 2760, kokapena 194

Nondik gertu Aragüés del Puerto, Aragón (España)

Salida de Lizara y por el GR-11.1 en suave ascenso llegamos al collado de Punta Alta de Napazal momento que lo abandonamos para continuar a media ladera y por sendero bien marcado hacia el barranco de Iguer.Ascendemos el pico LLena de Bozo donde hay unas buenas vistas en todas las direciones.Descendemos hasta el barranco de Iguer y subimos sin dificultad Ruabe de Bozo.Retrocedemos sobre nuestros pasos y cresteando nos dirigimos al puntal de Bozo.Desde el waypoint DESCENSO bajamos a buscar la entrada al Valle de los Sarrios y siguiendo las marcas nos presentamos en Lizara.Bonita ruta y precioso Valle de los Sarrios
Irteera Lizara eta GR-11.1etik. Igoera lehun batetik Napazaleku mendizkaren punta alturaino ailegatzen gara eta momentu hortan alde batera uzten dugu mendi-mazelatik jarraitzeko eta bide ongi markatutik Iguerreko sakanerantz. Jaitsi egiten gara Iguerreko sakaneraino eta Ruabe de bozera igotzen dugu inolako zailtasunik gabe. Atzeratu egiten gara gure asnetan eta gandotzen Bozoko eskorara abiatzen gara. DESCENSO jartzen duen waypointetik sarriosko haranaren sarrera bilatzera jaisten gara eta markak jarraituz Lizarara iristen gara. Ibilbide polita eta sarriosko haran ikaragarri polita.
  • argazkia inicio
  • argazkia Refugio De Old
Refugio De Old
31-JUL-11 12:37:24

Kokapenaren inguruko iritzi eta galderak