Denbora mugimenduan  44 minutu

4,1
8,2

Ikusita 885 aldiz, jaitsita 17 aldiz

Nondik gertu: Prades, Occitanie (France)

Villerach a refugi Mas Malet a 890 m.
Vaig buscar la ruta per pujar el Canigó, amb sortida des del parking del Cortalet a 2100 metres per veure si era viable ja que en algun lloc havia llegit que el camí que surt des de Villerach de vegades era impracticable..
Per això avui he agafat el tot terrein i cap a Villerach..
Des de Vilajuiga es una hora de temps, aproximadament i comencem a pujar a poc a poc.. primer per una pista ben asfaltada però estreta i al cap d algun quilometre es transforma amb una pista de terra amb acceptable estat de conservació.
8 quilometres mes a mont, a Mas Malet trobem la pista tallada per una porta metalica i uns agents rurals ens asseguren que no es pot passar per la pista per el mal estat de la mateixa.
El refugi del Cortalet es troba 9 quilometres mes a munt i no mes tenim dues opcions:

O pugem a peu o lloguem el transport que ja tenen habilitat a Prades per fer el transporte, diuen que es pot contractar per Internet i que si volem mes informació cal entrat en Syndicat o Transports du Canignen tota l informació.ou que allí te

A la vila de Villerach, indicacio

null

Aqui sacaba Villerach i anem a buscar la carreterra de tornada

Kokapenaren inguruko iritzi eta galderak

Nahi izanez gero edo ibilbide hau